Skip to content
Sã oferim șanse, nu numai premise
facebook
Școala Gimnazială Tudor Arghezi Năvodari
Telefon 0735186291
E-Mail sc3navo@yahoo.com
Adresa Str. Cabanei, nr. 14, Năvodari
  • Acasă
  • Despre noi
    • Istoric
    • Misiune / Viziune
    • Oferta educațională
    • Regulamente
    • Corul Școlii „Piatra Credinței”
    • Consiliul de administrație
      • Hotărâri Consiliul de Administrație
      • Graficul și tematica ședințelor ordinare
    • Program audiențe
    • Structura anului școlar
    • Transparență bugetară
    • Calendar mobilități / Pretransfer
    • Documente
    • Stiri
  • Profesori
    • Organigrama
    • Comisii și colective de lucru
    • Orar profesori
    • Graficul/Tematica ședințelor consiliului profesoral
  • Elevi
    • Înscriere în învățământul primar
    • Evaluarea națională
    • INFORMAȚII EXAMEN CLASA a V-a INTENSIV
    • Admitere liceu
    • Orar CP, I – IV
    • ORAR V – VIII
    • Consiliul elevilor
    • Burse 2024-2025
    • Documente
  • Concursuri și olimpiade
    • Olimpici naționali
    • Elevi cu rezultate remarcabile
    • Elevi participanți
  • Proiecte educaționale
    • Școala Altfel
    • Activități elevi
    • Activități extrașcolare
    • ERASMUS+
  • PNRAS
  • Contact

Împreună suntem de neoprit

Home > Activități extrașcolare > Împreună suntem de neoprit

Împreună suntem de neoprit

Posted on 24 mai 2021 by Scoala Tudor Arghezi Navodari
0
0
SHARES
ShareTweet
Au spus prezent cadrele didactice și elevii școlilor: Scoala Gimnaziala nr.23 „Constantin Brâncoveanu”, Scoala Gimnaziala nr.24 „Ion Jalea”, Scoala Gimnaziala „Ion Borcea” Agigea, Scoala Gimnaziala „Tudor Arghezi” Navodari. Datorita lor, multi copii cu situații precare se vor bucura de ziua de 1 Iunie.
#impreunasuntemdeneoprit
05
03
04
01
02
Pentru mai multe poze intrați AICI

Facebook

Facebook Pagelike Widget

Locație

© 2020 Scoala Gimnazială Tudor Arghezi Năvodari ; Site realizat de duluman.eu | WordPress Theme: Enlighten
Continuând să navigați pe site, sunteți de acord cu utilizarea cookie-urilor .