În urma finalizării cursului Eramus+ ,,Outdoor Education involves students in outdoor learning experiences”, doamna profesor Bodolică Violeta a realizat activități specifice educației outdoor cu elevii clasei a VI-a C.
Una dintre temele abordate la acest curs se referă la dezvoltarea competențelor privind aplicarea educației în aer liber în diferite setări formale pentru a îmbunătăți motivația elevilor. Un obiectiv al mobilității a pus accent pe creșterea încrederii participanților (profesori-elevi) în lucrul cu metodele non-formale, folosindu-și propriile calități, talente, diferențe, precum și inteligența colectivă a echipei. Educația outdoor nu implică doar schimbarea mediului de învățare, ci și schimbarea perspectivei, a viziunii asupra procesului de predare-învățare-evaluare și are beneficii majore.
Elevii clasei a VI-a C, au fost organizați în două echipe, în funcție de prenumele lor. La începtul activității au fost realizate jocuri care testează încrederea în coechipier, precum și răbdarea. Copiii se întorceau unul în fața celuilalt și trebuiau să se imite. Pentru a testa încrederea, se lăsau ușor pe spate, celălalt urmând să îl prindă. Cele două echipe au desfășurat și activități sportive, precum x și 0 uman, scopul a fost să stimuleze fair-play-ul, lucrul în echipă și socializarea.
Activitatea s-a încheiat cu explorarea aplicației Quiver. Elevii au primit fișe pe care le-au colorat, apoi au scanat codul QR, vizualizând, astfel, în format 3D imaginea.
Momente din timpul activității de la clasa a VI-a C sunt vizibile, accesând următorul link:
https://www.canva.com/design/DAGSDuoUfMk/ezi8HMFwGGorblyg0qIQ3w/view